piątek, 28 listopada 2014

Kwas chlebowy o smaku Coco Chanel

Razowy Kwas Chlebowy Van Pura nie zwalnia marketingowych obrotów. Pisałem już, że reklamuje się jako produkt dla kobiet i zachęca je do zmian, co i zrozumiałe - skoro dotąd kwasu nie piły, to w interesie producenta kwasu jest, by to zmienić. Teraz Razowy idzie za ciosem. Na Filmwebie przeczytałem coś takiego:

"Wraz z producentem Razowego Kwasu Chlebowego wybieramy najbardziej inspirującą rolę kobiecą! Bridget Jones, Coco Chanel czy może Amelia? Która filmowa bohaterka stała się dla Was motywacją do zmian?"
.

Głosować można do końca grudnia. Ale to nie koniec, bo jest też konkurs. Można wygrać DVD z serialem „Dziewczyny” (1 sezon) + Razowy Kwas Chlebowy w trzech różnych smakach.

Sam w konkursie udziału nie biorę z trzech powodów:

1) jest "superkobiecy", a ja jestem supermężczyzną;

2) trzeba się zalogować, a ja tam nie mam konta;

3) musiałbym napisać, który film zmotywował mnie do zmian i dlaczego. Musiałbym napisać, że "Fisher King" - zacząłem po nim szukać św. Graala. Ale chyba nie o to organizatorom chodzi.

1 komentarz:

  1. Potwierdzam, autor jest mężczyzną.
    Mogłam przecież pożyczyć konto na filmwebie!!!

    OdpowiedzUsuń